Op 29 maart vindt de Bètatechniekdag plaats in Harderwijk. De conferentie biedt een breed nascholingsaanbod voor de Bètadocent van het VO, met een focus op het tweedegraads vakgebied. Docenten kunnen er met elkaar reflecteren op hun...
Docent Ontwikkel Teams (DOTs) zijn een vorm van professionele leergemeenschappen waarbij teams van docenten (van dezelfde school of van verschillende scholen) samen vernieuwend onderwijs ontwikkelen. Hoewel DOTs veel kunnen opleveren voor...
Op vrijdag 7 april 2017 organiseren de Reizende DNA-labs voor een vijfde maal een landelijke DNA-Lab dag in het congrescentrum Reehorst te Ede. Naast het kennis maken met de Reizende DNA-labs, kunt u kiezen uit een ruim programma van praktische,...
De BètaTechniekdag neemt je mee in het thema Zien, Maken, Doen. Je vindt er workshops, demonstraties en informatiestands van leermiddelen, onderwijsorganisaties en koplopers uit het onderwijs. Je kunt er hands-on aan de slag met proefjes,...
Graag nodigen wij u uit voor de 9e editie van de conferentie Twents Meesterschap op woensdag 25 januari 2017. De conferentie wordt georganiseerd door de UT lerarenopleidingen in samenwerking met Pre-U en TechYourFuture en richt zich...
Imaginary is een interactieve, reizende tentoonstelling van het Mathematisch Instituut van Oberwolfach en is ontwikkeld in het Duitse Jaar van de Wiskunde 2008.
De tentoonstelling bevat wiskundige visualisaties, interactieve installaties, virtuele...
De eerstvolgende editie van de Mathrace start 31 oktober 2016 en zal 7 weken duren.
Bekijk de uitgebreide planning van de Mathrace voor meer informatie.
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
De Community of Learners (CoL) bijeenkomsten zijn specifiek gericht op de wiskunde vakken. Er is een grote behoefte aan adequaat geschoolde wiskundedocenten. Vo-docenten willen zich vooral inhoudelijk professionaliseren. Belangrijk zijn daarin zowel...
In docentontwikkelteams (DOTs) gaan docenten met de vernieuwing van het eigen schoolvak aan de slag. Een team van docenten werkt een jaar lang samen aan de ontwikkeling van lesmateriaal, het gebruik in de klas en de reflectie daarvan op de...